Monikucha online

Char Sui Bao- grudniowe wyzwanie Daring Cooks

Char Sui&Char Sui Bao – grudniowe wyzwanie Daring Cooks, pomysł Sary, prowadzącej bloga Belly Rumbles. Char sui to polędwica wieprzowa o smaku BBQ, marynowana w sosie hoisin, sosie sojowym i ostrygowym z dodatkiem czosnku i imbiru, a następnie upieczona, najlepiej na grilu. Drugą częścią wyzwania jest Char Sui Bao czyli bułki nadziewane char sui, pieczone albo ugotowane na parze. Ja przygotowałam obie wersje. Pieczone bułki przypominały mi w smaku bułki do hamburgerów, lekko słodkie i kruche. Idealnie smakowały nadziane mięsem BBQ. Zlepiając bułki trzeba uważać, aby brzegi nie wyszły zbyt cienkie, bo będą pękać podczas pieczenia w piekarniku. Bułki przygotowane na parze smakowały jak pyzy, a ja pyzy po prostu uwielbiam. Obie wersje bardzo przypadły mi do gustu i na pewno przygotuje je ponownie, bo jest idealny imprezowy snack. Czytaj dalej

14 grudnia, 2011 Posted by | chleb, finger food, kuchnia chińska, o jedzeniu i piciu, orientalne, The Daring Cooks, wieprzowinka | , , , | 5 Komentarzy