Monikucha online

Sałatka z wędzoną makrelą, szpinakiem i buraczkami i krótka przerwa

Dzisiejszym wpisem żegnam się z Wami na jakiś czas. Jestem w trakcie reorganizacji wielu spraw w moim życiu, stąd między innymi mam bardzo ograniczony dostęp do internetu i nie pozwala mi to na regularne pisanie bloga. Mam nadzieje, że usłyszycie ode mnie pozytywne wieści już za miesiąc, tymczasem na ‘do widzenia’ jesienna sałatka z wędzonej makreli z buraczkami, jedna z moich ulubionych, szybkich sałatek 🙂

Składniki :

Przygotowanie :

Aranżujemy wszystkie składniki na talerzu i polewamy dressingiem. Smacznego!

ZOBACZ  RÓWNIEŻ:

Wrzesień 11, 2010 - Posted by | buraki, jajka, o jedzeniu i piciu, ryby, sałatki, szpinak | , ,

7 komentarzy »

  1. Swietne polaczenie smakow, warte wyprobowania. Podoba mi sie pod kazdym wzgledem. Na dodatek ostatnio coraz wiecej osob kusi mnie wedzona ryba.
    I do poczytania za 2 miesiace w takim razie, bo sie troche rozminiemy (w pazdzierniku mam urlop).

    Komentarz - autor: thiessa | Wrzesień 12, 2010 | Odpowiedz

  2. Fajna sałatka! Do kolejnego przeczytania;-)

    Komentarz - autor: grumko | Wrzesień 12, 2010 | Odpowiedz

  3. ojej szkoda że Cę nie będzie, czekać będę (:

    Komentarz - autor: viridianka | Wrzesień 12, 2010 | Odpowiedz

  4. Pieknie kolorowo i zdrowo 😉
    Ach…kocham salatki..i z checia zjdlabym miseczke:)

    Komentarz - autor: gosiaa99 | Wrzesień 12, 2010 | Odpowiedz

  5. Cala przyjemnosc po stronie konsumenta – mniam!

    Komentarz - autor: eatafterreading | Wrzesień 13, 2010 | Odpowiedz

  6. moniko, czy Ty nam jeszcze kiedys wrocisz?
    Stesknily sie duze, stesknily sie male. Srednie tez.
    W miedzyczasie sprobowalam pare dan, ale gratulacji w studnie nie bede slac. Co to, to nie. Pogratuluje Ci
    najwyzej hurtowo.

    Komentarz - autor: icha | Październik 29, 2010 | Odpowiedz

  7. Icha, dziekuje za bardzo mile slowa 🙂 Mam nadzieje, ze juz niedlugo pojawią sie kolejne przepisy, ktore na pewno bedzie warto wyprobowac! 🙂

    Komentarz - autor: Monikucha | Październik 29, 2010 | Odpowiedz


Skomentuj

