Monikucha online

Sushi -listopadowe wyzwanie Daring Cooks

fodzzik 102

Moje pierwsze wyzwanie z Daring Cooks. Czułam się trochę niepewnie, bo to pierwszy raz, a tu zobaczyłam sushi…? Sushi znam, lubię i umiem robić, więc się bardzo ucieszyłam😀

fodzzik 085

Sushi zaproponowały Audax (Audax Artifex) i Rose (The Bite Me Kitchen). W skład wyzwania wchodziły cztery części:  ugotowanie ryżu, dragon sushi roll (rolka w kształcie smoka), spiral roll (rolka w kształcie spirali z kolorowymi dodatkami) i nigiri sushi (kawałki ryżu z dodatkiem). Ryż gotowałam już wcześniej, nigiri także gościło na moim stole. Natomiast smok i spiralna rolka były dla mnie nowością.

fodzzik 060

Audax i Rose ze swojej strony jako dodatki  zaproponowały między innymi: awokado, ogórka, węgorza. Ale dały całkowitą swobode w wyborze innych dodatków również. Wyczerpująco opisały metody robienia sushi i wykorzystywanych składników oraz  udzieliły cennych wskazówek dotyczących ich wyboru.   Ja zdecydowałam się zrobić spiral roll z : peklowaną rzodkwią, tuńczykiem, marchewką, ogórkiem, awokado i ostrym majonezem. Całkiem ładnie się to wszystko skomponowało.

fodzzik 064

Mój dragon roll zrobiłam z kurczakiem  teryiaki (w końcu miałam okazję przygotować ten słynny sos) , ogórkiem i awokado na wierzchu.

fodzzik 082

nigiri

Nigiri były stosunkowo najprostsze do zrobienia: z tuńczykiem, łososiem, tamago i szyneczką nadziewaną serkiem filadelfia wymieszanym z wasabi. Fajnie było zrobić coś nowego. Już oczekuję z napięciem grudniowego wyzwania🙂

sushi

dragon roll

spiral roll

sushi

Listopad 14, 2009 - Posted by | o jedzeniu i piciu, sushi, The Daring Cooks |

6 komentarzy »

  1. wooooooooooooooooooooww!!!!!!!!!!!! toz to malutkie dziela sztuki,wszystkie razem i kazde z osobna🙂🙂
    Pozdrawiam🙂

    Komentarz - autor: Gosi@ | Listopad 14, 2009 | Odpowiedz

  2. Piekne😀 Wspaniałe zestawy i kolorystyczna uczta dla oka🙂

    Komentarz - autor: ziji | Listopad 14, 2009 | Odpowiedz

  3. Piękne wyszło🙂 Całe gamy zdrowia i kolorów!
    Moja mama jest prawdziwym mistrzem sushi😉 Zawsze wychodzi jej piękne i smakowite, a ja je uwielbiam.
    Na Twoje skusiłabym się z pewnością, bo wygląda równie cudownie

    Komentarz - autor: Dziwnograj | Listopad 14, 2009 | Odpowiedz

  4. Wygląda niesamowicie. Te kolory!!! Nigdy nie jadłam sushi, ale z pewnością na Twoje bym się skusiła🙂

    Komentarz - autor: kasiaaaa24 | Listopad 15, 2009 | Odpowiedz

  5. Dziekuje za pochwaly. Lubie robic sushi i zawsze staram sie jak moge, aby zawsze wygladalo smakowicie🙂

    Komentarz - autor: Monikucha | Listopad 15, 2009 | Odpowiedz

  6. mi ten dragon roll bardzo się podoba🙂
    gratuluje wspaniałego efektu podjętego wyzwania🙂

    Komentarz - autor: aga-aa | Listopad 16, 2009 | Odpowiedz


Skomentuj

