Monikucha online

www.GoSushi.pl – czyli jak zrobić sushi w domu!

sushi

Na pewno każdy gdzieś, coś, kiedyś słyszał o sushi. Ja pierwszy raz zetknęłam się z sushi 10 lat temu i od tamtego czasu bardzo je lubię. Nigdy jednak nie pomyślałam, że mogę je zrobić sama. Tak było do momentu, kiedy przypadkowo poznałam pewnego sushi chefa, który odkrył przede mną tajemnice tego wybornego przysmaku. Od tamtego czasu regularnie robię sushi w domu, starając się doskonalić swoje umiejętności. Postanowiłam też podzielić się tym co wiem, na temat sushi :)

Zapraszam wszystkich na:

http://www.gosushi.pl  czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o sushi!!!

sushi

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

kanapki z lososia  Goma Ae 

Październik 10, 2009 - Posted by | o jedzeniu i piciu, ryby, sushi | , , , , ,

4 komentarzy »

  1. Ja bardzo lubie suschi i juz tak od ponad roku chodze sobie po sklepach z mysla, ze w koncu musze skladniki kupic i je sama zrobic… ale narazie sie nie odwazylam :/ od razu wiec wskakuje na podana przez ciebie strone! moze w koncu sie przemoge :D

    komentarz - autor: ziji | Październik 10, 2009 | Odpowiedz

  2. Jeszcze nigdy nie miałam okazji jeść sushi. Ale myślę, że na pierwszy raz wolałabym je spróbować w restauracji, żeby mieć porównanie :) Ale trzeba przyznać, ze wygląda pięknie :)

    komentarz - autor: kasiaaaa24 | Październik 10, 2009 | Odpowiedz

  3. Dziewczyny: sushi jest dobre i bardzo dobre :) wiec: ziji- nie ma na co czekać, kupuj składniki i zacznij zabawę z sushi , kasia- marsz do restauracji ;) na pewno nie bedziesz żałować :)

    komentarz - autor: Monikucha | Październik 10, 2009 | Odpowiedz

  4. Sushi jest pyszcze :D pod warunkiem, że mamy do niego odpowiednio dobre ryby

    komentarz - autor: Saia | Luty 17, 2014 | Odpowiedz


Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Join 77 other followers

